Igualdade Laboral

  • Galego
  • Español
  • Presentación
    • A igualdade como concepto
    • Igualdade laboral
    • Conceptos básicos
  • NORMATIVA
  • PLAN DE IGUALDADE
    • Lexislación que os regula
    • Para que serven. Vantaxes e beneficios
    • Quen intervén no proceso
    • Procesos e prazos
    • Como se elaboran
      • Consellos
      • Recursos
    • Rexistro, certificación e acreditación
    • Implantación, seguimiento e avaliación
    • Axudas e subvencións
    • Preguntas frecuentes
  • Conciliación
    • Medidas de conciliación
      • Medidas de flexibilidade temporal
      • Medidas de flexibilidade espacial
      • Servizos de atención as persoas
      • Medidas de adaptación do posto de traballo
      • Beneficios sociais
    • Normativa e axudas específicas
  • Formación
  • Recursos
  • Novas
  • Galego
  • Español
  • Presentación
    • A igualdade como concepto
    • Igualdade laboral
    • Conceptos básicos
  • Normativa
  • Plan de igualdade nas empresas
    • Lexislación que os regula
    • Para que serven. Vantaxes e beneficios
    • Quén intervén no proceso
    • Procesos e prazos
    • Como se elaboran
      • Consellos
      • Recursos
    • Rexistro, certificación e acreditación
    • Implantación, seguimento e avaliación
    • Axudas e subvencións
    • Preguntas frecuentes
  • Conciliación
    • Medidas de conciliación
      • Medidas de flexibilidade temporal
      • Medidas de flexibilidade espacial
      • Servizos de atención as persoas
      • Medidas de adaptación do posto de traballo
      • Beneficios sociais
    • Normativa e axudas específicas
  • Formación
  • Recursos
  • Novas

Plan de igualdade nas empresas > Para que serven. Vantaxes e beneficios

Para que serven. Vantaxes e beneficios

Independentemente do cumprimento da obrigatoriedade legal de implantar un Plan de Igualdade, acometer medidas de igualdade efectiva no ámbito laboral constitúe unha responsabilidade empresarial necesaria para avanzar de forma progresiva na consecución da igualdade de oportunidades no ámbito empresarial.
Por tanto, integrar o principio de Igualdade nas empresas, serve para:

Crear unha nova cultura empresarial entre as empresas

A igualdade é un novo elemento estratéxico que introduce formas innovadoras de xestión e mellora a eficacia organizativa das empresas ao ter un maior coñecemento do seu funcionamento.

Mellorar a súa imaxe externa

Proxectando unha imaxe positiva sobre o seu compromiso coa responsabilidade social, que permite unha maior atracción e retención do talento e de clientela e achegando un elemento de diferenciación coa competencia.

Eliminar as desigualdades entre traballadores e traballadoras

Posto que permite detectar situacións de discriminación e establecer medidas que eliminen os desequilibrios e as desigualdades

Conseguir o equilibrio de sexos nas estruturas de persoal

O que favorece unha fidelización do persoal máis idóneo.

Previr o acoso sexual e por razón de sexo na organización

Garantir as mesmas oportunidades de formación e promoción empresarial na empresa

Motivando aos equipos de traballo, incrementando o seu compromiso coa empresa, o rendemento e a calidade dos servizos e produtos que se ofrecen.

Asegurar que a selección de persoal se realiza sen distincións de xénero

Porque optimiza os recursos humanos e facilita unha maior retención e aproveitamento do talento.

Procurar a igualdade retributiva entre as persoas que desenvolvan os mesmos traballos

O que mellora o clima laboral.

Favorecer a conciliación laboral, persoal e familiar desde a corresponsabilidade

E estas medidas, achegan ás empresas que teñan implantado un Plan de Igualdade as seguintes vantaxes e beneficios:

Mellora a produtividade:

A revisión da organización da empresa permite establecer melloras nas quendas de traballo, os tipos de contrato, os salarios, etc. incrementando a eficacia da organización e a súa produtividade.

Fideliza, atrae e retén o talento:

A optimización da xestión do talento na empresa favorece o desenvolvemento da creatividade e a innovación, favorecendo a motivación do persoal e, á vez, fortalecendo a reputación empresarial.

Mellora a imaxe EXTERNA:

A implantación dun plan de igualdade axuda a transmitir o compromiso real da empresa coa responsabilidade social, o que se traduce nun recoñecemento por parte do mercado.

Fomenta a diversidade no lugar de traballo:

Incrementa a diversidade de perspectivas, axuda a desenvolver a creatividade, aumenta a motivación e a produtividade.

Mellora a imaxe INTERNA:

Mellora a comunicación co persoal, que se sinte máis integrado e partícipe da empresa, o cal fortalece a reputación da empresa.

Racionaliza os horarios:

A mellora na xestión do persoal contribúe a un uso dos tempos máis racional e a unha xestión das persoas moderna e máis eficiente.

Reduce o absentismo laboral:

A mellora na xestión do persoal, establecendo medidas para a conciliación, a flexibilidade laboral, etc. reduce o estrés e diminúe as baixas laborais.

Mellora a xestión da empresa:

Establece a prevención para detectar situacións de discriminación, adoptar a tempo as medidas correctoras e actuar de forma eficiente para evitar a conflitividade laboral.

Mellora o clima laboral:

Aplicar medidas igualitarias axuda a xerar un clima de confianza e mellora a motivación das persoas no entorno laboral, o seu rendemento e calidade do traballo; xa que se reduce a conflitividade.

Vantaxes competitivas na relación coa Administración pública:

Achega unha maior baremación de puntos para as empresas que teñan implantado un plan de igualdade á hora de establecer contratos coa administración pública ou para a obtención de axudas e subvencións.

Máis información

Quen interven
Procesos y plazos
Escola virtual de igualdade
Ferramenta de avaliación

Subscríbete ao noso boletín

E recibe todas as nosas novidades no teu correo electrónico.





    Información mantida e publicada na Internet pola Xunta de Galicia
    • Atención a cidadanía
    • Suxestións e queixas
    • Aviso legal
    Información mantida e publicada na Internet pola Xunta de Galicia
    • Atención a cidadanía
    • Suxestións e queixas
    • Aviso legal
    Ao facer clic en "Aceptar todas", vostede consente o uso de TODAS as cookies. Con todo, pode visitar "Configuración de cookies" para proporcionar un consentimento controlado.
    Con todo, contén ligazóns a sitios web de terceiros con políticas de privacidade alleas á da AEPD que vostede poderá decidir se acepta ou non cando acceda a eles.
    AxustesAceptar
    Política de privacidade e cookies

    Resumen de privacidade

    Este sitio web emprega cookies para mellorar a súa experiencia mentres navega polo sitio web. As cookies que se clasifican como necesarias almacénanse no seu navegador, xa que son esenciais para o funcionamento das funcionalidades básicas do sitio web. Tamén empregamos cookies de terceiros que axudan a analizar e comprender cómo emprega este sitio web. Estas cookies almacenaranse no seu navegador só co seu consentimento. Tamén ten a opción de optar por non recibir estas cookies. Pero a exclusión voluntaria de algunhas destas cookies pode afectar a súa experiencia de navegación.
    Cookies necesarias
    As cookies necesarias son absolutamente esenciais para que o sitio web funcione correctamente. Esta categoría só inclúe cookies que garanten funcionalidades básicas e características de seguridade do sitio web. Estas cookies non almacenan ningunha información persoal.
    Cookies non necesarias
    As cookies que poden non ser particularmente necesarias para o funcionamento do sitio web e se empregan específicamente para recopilar datos persoais do usuario a través de análise, anuncios e otros contidos incrustados denomínanse cookies non necesarias. É obligatorio obter o consentimento do usuario antes de executar estas cookies no seu sitio web.
    GARDAR E ACEPTAR