Consellos
01
Á hora de elaborar o Diagnóstico deberá indicarse a data de inicio e de fin da recollida de información, así como a data de realización do Diagnóstico, e as persoas e empresas que interviñeron na súa elaboración.
02
Nas medidas que integren o plan débese realizar un calendario o máis concreto posible establecendo en que momento se vai poñer en marcha e durante canto tempo se vai levar a cabo cada medida.
03
Á hora de elaborar o diagnóstico da situación de igualdade na empresa, débense desagregar os datos por sexo, e é conveniente que correspondan polo menos aos últimos 3 anos, para poder apreciar a evolución da empresa. Tamén é recomendable reflectir os datos en táboas e gráficos en termos absolutos e relativos.
04
Pode ser necesario contar co asesoramento técnico de persoas expertas en materia de igualdade entre mulleres e homes ao longo de todo o proceso ou nalgunha das súas fases e actuacións de sensibilización, formación interna, elaboración do diagnóstico, definición de indicadores de mellora ou desenvolvemento de procedementos.
05
Respecto á vixencia do plan, esta debe ir en función do calendario de traballo e de medidas establecido, e deberá ser determinado polas partes negociadoras, pero non pode ter unha vixencia de máis de 4 anos.
06
Se se solicita unha subvención para a súa elaboración débense ter en conta, entre outros, os seguintes aspectos: os prazos de concesión ou resolución, o prazo de xustificación e os requisitos documentais para a súa xustificación.
07
O Rexistro do Plan de Igualdade é obrigatorio e debe realizase a través do REGCON, polo que, unha vez iniciado o proceso de elaboración do Plan, débense coñecer os prazos e requisitos para facelo.
08
Subscríbete ao noso boletín
E recibe todas as nosas novidades no teu correo electrónico.